dinsdag 20 september 2011

Wanddeco's

Mijn tweelingtantes Corrie & Ina zijn in januari jarig, maar vieren het altijd in de zomer met een familie bbq in Zeeland. Mijn zus Jolanda had het idee om zelfgemaakte kadootjes te geven. Dus ik ben aan de slag gegaan.
Ik had special transfer papier gekocht bij de Action, die ik normaal gebruik om mijn Tante Nannie printjes te strijken op kledingstukken. Maar ik dacht, dat kan natuurlijk ook op een canvas bord of schildersdoek!
Dus heb ik een ontwerp gemaakt op de computer in de stijl van hun interieur, uitgeprint en op het canvas doek gestreken.Ik heb een vierkant canvas bord van 20x20 cm gebruikt. En de uitkomst is echt fantastisch geworden al zeg ik het zelf! De structuur van de canvas komt er mooi doorheen, waardoor het een 'vintage' aandoet.Het werkt wel het beste als je een lichte achtergrond gebruikt in je ontwerp. Mochten er stukjes niet goed blijven 'plakken' door het strijken, valt het niet zo op.

2 opmerkingen:

Danielle92 zei

Zou ik mogen vragen hoe je dit precies hebt gedaan? Bij mij is het volledig mislukt met transferpapier op een canvas, dus ben ik gaan zoeken op internet hoe het wel zou kunnen lukken. Helaas niks te vinden.

Tante Nannie zei

Ik heb wel gewoon transfer papier gebruikt en op canvas gestreken. Van de Action en erop gestreken. Je ziet wel dat het aan de randen niet mooi plakt, maar dat geeft ook wel een leuk effect. Het is wel belangrijk dat je ondergrond licht is.

Optie 2: Je kan ook bij de Action canvas papier kopen, wat je in je printer kunt doen en dan kun je het eventueel zelf spannen op een 'schildersraam'.
(google Action canvas papier)

Succes!!

Een reactie plaatsen