donderdag 2 februari 2012

As da geen tas was!

Een aantal jaar geleden had ik zo'n prachtige fancy computernaaimachine....Oh oh oh om te kwijlen...
Ik deed er alleen geen zak meer mee, aangezien mijn eerste poging tot het maken van een rokje gigantisch flopte. Ik heb namelijk niet zoveel geduld....(understatement)
Ik heb hem toen uiteindelijk verkocht nog z.g.a.n en kon van het geld laminaat kopen voor m'n nieuwe huisje. Ook leuk! Zo'n kale vloer is ook weer wat ;-)
Toch miste ik het hebben van een naaimachine.....Stel je toch eens voor als ik ineens weer een manie zou krijgen om te gaan naaien!
Maar......toen stond er vorige week in het krantje van de Lidl een naaimachine met 33 steken te koop voor maar 69,99 euro!! Bingo!!! Ik ben erheen geraced en heb hem gekocht...was bang dat ie al weg zou zijn, maar er stonden er nog een stuk of 10. Mijn zus was razend enthousiast toen ze er ook lucht van kreeg en heeft hem gelijk ook gehaald. We zijn zo blij als een kind :-D

Ik ben naar de markt gegaan en heb stofjes en garen gekocht en VOILA...mijn eerste tasje!! Ik wil hem nog wel een beetje opleuken.



Tas!!
























Gisteren ben ik met mijn zus naar de stoffenkraam in Sliedrecht geweest en heb gelijk weer wat stofjes gekocht en leuke biasbandjes. Ik wil hier snel weer iets leuks van maken. Leuke portemonneetjes of nog een tasje ofzo!


De buit!!

3 opmerkingen:

Jolanda zei

Hoi!! Leuke foto's zo met die plakbandjes....maar die tweede foto met buit plaatst ie bij jou wel raar.

Al wat gemaakt weer???Mijn rokkie is bijna af! Nog even locken, tailleband erop, elastiekie.....
En pop kan weer pronken!

Tante Nannie zei

Wat gek, bij mij staat ie gewoon normaal eronder hoor. Niks niet raar.

Ben benieuwd naar je rokje. Ik wil nu effe kijken voor tutorial voor portemonneetje. Misschien zo nog effe proberen achter het naaimachine.

Happy in red zei

Superleuke stofjes en die tas is meteen goed gelukt zeg, chapeau!! Ik zit net even héél nieuwsgierig je biootje te lezen en vroeg me af of je ook grafische cursussen geeft voor grote meisjes (van ahem bijna 30)? ;-)
Groetjes,
Esther.

Een reactie plaatsen