donderdag 23 februari 2012

Project Bookcase

Ik wilde nog heel graag een kast voor o.a knutselspulletjes en onze L.P collectie (waar we net met het verzamelen ervan begonnen zijn). Het liefst wil ik een fantastische oude kast van de kringloop die ik dan opknap, maar ik loop er maar niet tegenaan.... Dan maar een goedkope billy boekenkast van de Ikea. We moeten toch onze spullen kwijt. Vol trots heb ik heb in elkaar gezet! "Voila", dacht ik, "heb ik toch maar mooi voor elkaar!" Totdat we hem rechtop hadden gezet. De achterwand hadden we er verkeerd om ingespijkerd....... De mooie kant zat achter en de ongeverfde hardboard kant met gedrukte pijlen erop (die 'schreeuwden' deze kant erin schuiven!!!) was lekker zichtbaar aan de voorkant....
Ok....shit!
Gelukkig had ik nog behang over. Dan maar de kast behangen. Een geluk bij een ongeluk, want nu is ie veel leuker geworden! Het lijkt wel alsof er geen achterwand meer in zit!
Maar ik blijf zoeken naar een mooi oud exemplaar van een kringloop om deze uiteindelijk te vervangen.

Kast net behangen

Tadaaaa ingericht!!


Love mijn boek 'Verzamelde sprookjes van Anderson' uit de kringloop!

2 opmerkingen:

Anouk zei

Grappig, ik had laatst precies hetzelfde: http://kleurdedag.blogspot.com/2012/01/badkamerkastje.html Mooie oplossing toch?

Tante Nannie zei

Ja haha wat grappig dat je hetzelfde had. Zo wordt het veel leuker!!! Ik vind die van jou ook super! Leuk behangetje!!

Een reactie posten